• SEO = Search Engine Optimizing = Optimizarea pentru motoarele de cautare Se refera la optimizarea unui site web in vederea obitnerii unui maxim de vizibilitate in motoarele de cautare.
  • SERP = Search Engine Results Pages = Paginile cu rezultatele cautarii dupa un anumit cuvant cheie. Se refera la rezultatele afisate de motoarele de cautare in formatul ales de utilizator, tinand cont de optinunile personale setate de acesta.
  • KEYWORDS = Cuvinte Cheie = Cuvintele introduse de utilizator in caseta de editare, atunci cand cauta. De exemplu, in cazul google, la cautarea dupa „munti”….munti este cuvantul cheie.
  • KeyPhrases = Fraze Cheie = Combinatiile de cuvinte dupa care s-a facut cautarea. In ultimii ani utilizatorii cauta din ce in ce mai evoluat, folosind fraze cheie (formate in principal din doua sau trei cuvinte) pentru a obtine rezultate mai specifice.
  • SEM = Search Engine Marketing = Marketing pentru motoarele de cautare Toatlitatea actiunilor intreprinse pentru a atrage cat mai multi vizitatori – potentiali clienti prin intermediul motoarelor de cautare.
  • PPC = Pay Per Click = Plata pe fiecare click Beneficiarul plateste o suma modica pentru fiecare click dat pe reclama acestuia. Reclama apare in directoare, situri, reviste onLine, motoare de cautare
  • CPC = Cost Per Click Costul fiecarui click pe reclama unui beneficiar.
  • Web directory – directoare web
  • Search engines – motoare de cautare
  • Metatagas – taguri meta
  • Promovare web