Identitate online

Asiguram identitate online pentru orce companii. Serviciile includ creatie site, administrare, design, gestionarea paginii de facebook, crearea campaniilor de marketing. Daca detineti deja un magazin fizic si doriti sa va extindeti si pe internet va oferim mijloace moderne de promovare! Contactati-ne acum pentru o oferta particularizata.

Se recomanda a se realiza mai ales cand o companie doreste sa schimbe domeniul de activitate sau sa patrunda pe piete online noi (din alte zone sau din alte tari). De obicei analiza concurentei este un proces integrat in activitatea de Search Engine Optimization, dar se poate realiza si separat, in functie de necesitatile dumneavoastra.

In ce consta analiza concurentei online pentru un website:

Identificarea website-urilor ce au acelasi domeniu de activitate
Studiul consta in identificarea unui grup de maxim 50 de website-uri reprezentative, urmata de o analiza a acestora: cuvinte cheie targetate, continut si modul de optimizare a acestuia, imagini, cod sursa, strategii de link-building, precum si alte elemente. In paralel, se vor identifica si analiza website-uri din alte tari adiacente, pentru a face o comparatie de abordare (de obicei se analizeaza website-uri “etalon” din Polonia, Cehia, Germania sau Slovacia).

Metode de promovare noi
Realizand comparatii cu site-urile concurente, putem concluziona daca strategia de optimizare propusa este corecta sau necesita imbunatatiri. Din analiza website-urilor concurente, rezulta metode noi de promovare si optimizare online. In timp ce navigam pe aceste pagini indeplinim trei roluri distincte: cercetator, analist si concurent. Filtram si aplicam inteligent aspectele pozitive intalnite.

Ce elemente se analizeaza la un concurent online:

Analiza de continut | Analiza concurentei SEO
Sunt analizate paginile din punct de vedere al continutului raspunzand la intrebari precum:
– care sunt cele mai complete pagini din punct de vedere al textului?
– este continutul targetat, concis si util vizitatorului? un posibil client va afla toate detaliile acelui produs/serviciu din acea pagina?
– este rapida navigarea pe acea pagina? paginile sunt corect pozitionate in meniu si submeniu? titlurile alese sunt intuitive? sunt in concordanta cu continutul?
– cuvintele cheie alese se regasesc in text? daca da, cum sunt ele pozitionate in context?
– sunt destul de convingatoare prezentarile produselor? ce trucuri sunt folosite pentru evidentiere?

Analiza designului website-ului | Analiza concurentei SEO
Sunt analizate paginile din punct de vedere al graficii web si a integrarii textului in layout:
– sunt elegante din punct de vedere vizual? designul este curat si atragator? ce elemente faciliteaza accesul la informatie si ce elemente sunt inutile?
– este respectat designul actual sau website-urile au o grafica invechita?
– fotografiile produselor sunt profesionale? ajuta acestea la o mai buna prezentare a activitatii?

Analiza functionalitatii website-ului | Analiza concurentei SEO
Este analizata functionalitatea si uzabilitatea unui website. Adica rapiditatatea in navigare si obtinerea informatiilor necesare intr-un timp rapid.
– ce tipuri de formulare si widget-uri sunt folosite de competitorii dumneavoastra? sunt ele utile sau sunt in exces?
– website-ul contine prea multa informatie? informatia principala este incadrata vizibil?
– ofertele si informatiile despre promotii sunt plasate in locuri corecte?
– datele de contact principale (telefon si e-mail) sunt plasate pe majoritatea paginilor? accesul la pagina de contact se poate face de pe toate paginile?
– este posibila abonarea la newsletter?
– exista un motor de cautare intern in cazul website-urilor cu multa informatie / multe pagini?
– care sunt preturile produselor/serviciilor oferite de concurenti? dumneavoastra cum va incadrati din punct de vedere al pretului?
– care ar fi fost impactul daca unul dintre elemente ar fi lipsit?

Strategie globala abordata | Monopol si lideri
Sunt formulate concluzii privind strategia globala abordata de concurentii dumneavoastra si existenta monopolului pe anumite cuvinte cheie. Un concurent poate avea mai multe website-uri plasate inaintea dumneavoastra. Poate ocupa chiar si primele trei pozitii din Google pentru un anumit cuvant cheie – in acest caz putem vorbi de un monopol. Merita sau nu merita sa luptam pentru a-l destabiliza?

BEST SEO

Analiza concurentei website-ului dumneavoastra asigura o mai buna intelegere a domeniului de activitate, precum si identificarea altor posibile abordari de optimizare.
Analiza de continut | Analiza concurentei SEO
Analiza designului website-ului | Analiza concurentei SEO
Analiza functionalitatii website-ului | Analiza concurentei SEO

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close